Princeznovská krabička Sunny’s body products

Ano ano, i já jsem konečně podlehla masírce indie expertky Brunwen. Zatím ale vytrvale odolávám Shiru (ale jak jednou udělají kolekci k Zaklínačovi, tak rozhodně neodolám). Protože ale miluju poznávání netradičních vůní a limitované edice mi nedají spát, objednala jsem si krabičku od Sunny’s body products (na facebooku zde) inspirovanou Disney princeznami. I když Disneyovky nemám ráda, protože se v nich příšerně zpívá a pohádky zbavili té správné původní strašidelnosti, tak podle popisu extrémně zajímavé vůně a rozkošné balení způsobilo, že jsem krabičce neodolala. A protože už má Sunny naskladněné další vůně, které můžou znamenat pouze nový letní box, myslím, že je na čase vám říct, jak jsem s jednotlivými kousky spokojená.

DSCN0491

V následujících řádcích vždy najdete oficiální popis vůně, první dojmy z vůně, na které jsem si přizvala i přítele a naše názory se dost lišily. Navíc vůně se po aplikaci na kůži rozvine a lehce změní, takže přidám i popis jak vůně vnímám po delší době. A samozřejmě vás neošidím o složení (až na výjimky na fotce) a účinky. Krabička obsahovala celkem 12 produktů, některé v plné velikosti, jiné v cestovním balení a s poštovným mě vyšla na 55 dolarů. Ale teď už k obsahu.

DSCN0496

Bath Whip: Wishing Well: Dreamy, angelic composition opens with bright bergamot citrus then quickly trails to a mix of white florals, jasmine, iris and orris that sets on a delicate vanilla, sandalwood musk silver lining. 

Sprchová pěna: Wishing Well: Snová andělská kompozice, která se otevírá jasným bergamotovým citrusem, pak rychle přejde do směsi bílých květin, jasmínu a kosatce, který usazuje delikátní vanilka, santálové dřevo a pižmo. V balení je 1 unce (tedy cca 28 g) produktu.

První dojmy: Sněhurku jsem si představovala dost jinak. Čekala bych jablka a les, což ale bylo už podle popisu jasné, že nebude. Já na pižmo, santálové dřevo a bílé kytky moc nejsem. Na první počuch jsem ve vůni cítila cosi desinfekčního a bílé kytky se samozřejmě nezapřou. Přítel v ní prý vyčuchal šeřík (ale jeho rozeznávání květin po vůni je dost svérázné).

Delší dojmy: Vůně je hodně mýdlová, s čímsi ostřejším, rozhodně není sladká, prvoplánová ani nezpůsobuje bolehlav. Všechny složky vůně se tak hodně prolínají, že je nejsem od sebe schopná rozeznat.

Účinky: Bath whip je takové našlehané tuhé mýdlo. Nejlepší je nabírat ho přiloženou lžičkou a pro rozpěnění a mydlení použít nějakou houbičku, žíňku nebo lufu. Protože ve složení není nic extra výživného a celkově se tahle věcička chová jako tuhé mýdlo, tak docela hodně vysušuje. Měla jsem z ní pocit vrzavé kůže. Za mě tedy celkem zklamání.

DSCN0497

Hand Butter: Glass Slippers: A clean, refreshing fragrance – floral jasmine, lily of the valley, carnation.

Máslo na ruce: Glass Slippers: Čistá, osvěžující vůně – květový jasmín, konvalinky a hvozdík (karafiát, to bylo mimochodem googlení, nemůžu mu nikdy přijít na jméno). V balení je 1 unce (asi 28 g) produktu.

První dojmyVůně inspirovaná Popelkou mi k princezně docela sedí. První dojem je krásný jasmín, spíš ten lehčí, falešný (pustoryl), který najdeme všude po parcích. Přítel v tom čuchal něco, co jsem si někdy mazala na nohy, ehm…

Delší dojmy: Téhle vůně jsem se z popisu bála (nemám ráda vůni konvalinek, je jedovatá, jako samotné kytičky) a jsem moc ráda, že se z ní vyklubala snad moje nejoblíbenější vůně z krabičky. Konvalinky a karafiáty spíš jen podkreslují svěží jasmín a do popředí se konvalinkový bolehlav necpe.

Účinky: Jedná se o hutné bezvodé máslo, které se ale překvapivě dobře roztírá a vstřebává. Používám ho před spaním na nohy i ruce (co nejdřív po sprše) a krásně je vyživuje. Vůně je moc a moc příjemná a hezky se mi u ní usíná.

DSCN0501

Miracle Balm: Be our Guest: A bed of roses surrounded by gardenias and plumerias

Zázračný balzám: Be our Guest: Růžový záhon obklopený gardéniemi a plumeriemi.

První dojmy: Za mě růže. Za přítele žvejka. Růže a Kráska a zvíře rozhodně dávají smysl, proč ne. V balení je půl unce (asi 14 g) produktu.

Delší dojmy: Né! Proč se o tak hrozně rozvoní, když to na sebe namažu. Na kůži se totiž ozvou těžší tóny gardenií a plumérií a z krásné čisté až mýdlové růže se stane mix květinářství a osvěžovače vzduchu na záchod. A nejhorší je, že se ta vůně drží a drží .

Účinky: Tady to bude těžší. Já totiž moc nevím, na co takovouhle věcičku používat. Na suchá místa netrpím, tak jsem se inspirovala Brunwen a mažu na noc na nožky. Ty aspoň nemám v noci pod nosem. Jedná se o opravdu tuhý voskový balzám, který na kůži taje a dá se rozmazat. Možná by ho ocenili ekzematici (i když zas ta parfemace, tak nevím). Na nohy je fajn, takové příjemné promazávadlo, ale jinak asi nejsem správná cílová skupina. Navíc jsem se neskamarádila s vůní.

DSCN0499

Dry Spot Healer: Colors of the Wind: Succulent fruits, berries, currants and tree ripened oranges accent this cool, moist mossy undertones of soil, fallen leaves and sagebrush.

„Hojič“ suchých míst: Colors of the Wind: Šťavnaté ovoce, berries (bobulky), rybízy a ze stromu trhané pomeranče akcentuje chladné, vlhké, mechové podtóny hlíny, spadaného listí a pelyňku. V baleníčku je 0,5 unce (14 g) produktu.

První dojmy: Pokahontas – to je divočina, les proč ne. Je to první z úchylných vůní. Je to vůně vlhké černozemě s kompostem (a podle přítele okurkovým salátem 😀 ).

Delší dojmy: Bože, ta vůně je tak krásná a podivná a krásná! Věřím, že mnohým z vás by absolutně nevoněla. V parfému bych ji asi taky nosit nechtěla, ale na mazání? Sem s tím! Hlína a přezrálé ovoce, ne zralé, opravdu přezrálé a trochu kvasící. Hlína ale převažuje, takže nahnilá jablka neruší dojem z téhle neotřelé vůně.

Účinky: Tohle je hezky našlehané hydratační tělové máslo. Proč ho není větší balení? Tenhle kalíšek totiž spotřebuju hodně rychle i kdybych ho používala jen na ruce. A hydratuje a zklidňuje podrážděná místa jedna radost.

DSCN0500

Lip Scrub: Blue Dress, Pink Dress: sweet spun sugar surrounds soft barley.

Peeling na rty: Blue Dress, Pink Dress: sladká cukrová vata obklopuje jemný ječmen. 20 ml

První dojmy: Šípková bez růží? No já nevím, ale slaďoučká ona je. Na první počuch to pro mě byla chemicky sladká malinovo jahodová zmrzlina. Pro přítele naprosté nadšení, protože mu připomněla moje citronové muffiny z celozrnné mouky.

Delší dojmy: Na rtech ta vůně není tak šílená, víc se prosadí pečivové tóny. No a cukrovovatová určitě je.

Účinky: Můj první peeling na rty, obvykle jsem si jen ošudlala rty zkrystalizovaným medem. No funguje to prakticky dost podobně, jen v tomhle je ještě olej a tak jsou rty hned i vyživené. Je cukrový, takže ho můžete i ojíst. A vzhledem ke spotřebě mi tohle maličké balení vydrží snad věčnost (pokud ho nezačnu používat i na ruce).

DSCN0498

Hand Scrub: The Lost Princess: Humid nights in a damp, outdoor garden, fresh, brisk, mossy and grassy, with potted soil and terra-cotta stones and concrete statues.

Peeling na ruce: The Lost Princess: Vlhké noci v mokřadu, venkovní zahrada, čerstvá, osvěžující, mechová a travnatá, s hlínou v květináčích a terra-cottovými kameny a betonovými sochami. V balení je 1 unce (asi 28 g) produktu.

První dojmy: Ufff, co to je? Podle mě to vůbec nesedlo k popisu (a to jsem se zrovna na tuhle tolik těšila). Já v tom cítím voňavku staré ženy, mýdlo, zatuchlý hustý prales a bůhví co ještě. Takže Rapunzelí věž načichlá závistivou čarodějnicí co ji tam zavřela? Přítel: žena ve středních letech, když začínají podzimní deště, jako les, který tě pohltí (no asi se mu líbila o dost víc než mě 😀 ).

Delší dojmy: Starý barák po nějaké staré paní a do toho obchod s vonnými tyčinkami. Ale při použití na ruce se vůně trochu zmírní a není to takový otřes. Vůně se ale dost drží na rukách.

Účinky: Jedná se o olejový cukrový peeling, poměrně jemný a příjemný. Tlapky hezky oškrábe a zjemní. Ještě jsem se kvůli vůni neodvážila k použití na celé tělo, jak doporučuje Brunwen. Peeling jako takový je tedy dost fajn, vůně velmi svérázná.

DSCN0503

Ingredients: Shea butter, Lanolin Oil, Argan Oil, Hemp Seed Oil, Castor Seed Ol, Cocoa Butter, Olive Fruit Oil, Soybean Lipids, Coconut oil, Soy Wax, Candelilla Wax, Flavor.

Lip Saver: Almost There: Smells like delicious warm beignets fresh out of the oven and sprinkled with powdered sugar.

Balzám na rty: Almost There: Voní jako výborné teplé beignets čerstvě vytažené z trouby a posypané moučkovým cukrem. Plné 0,15 uncové balení (4,2 g).

První dojmy: Mňam, mlékové houstičky s vanilkou. Přítel: lipo a vanilka (ale taky hodně dlouho nic necítil). Nevím, jak moc adekvátní je ta vůně k princezně žabce, protože Disney verzi pohádky neznám.

Delší dojmy: Ó a na puse se teprve rozvoní. Baignets jsem nikdy neměla, ale podle všeho to jsou takové něco jako koblížky. Takovéhle jemné jedlé vůně mám na rty moc ráda.

Účinky: Nejlepší balzám na rty, který jsem kdy měla. Stačí to takhle?

DSCN0509

IngredientsSweet Almond Oil, Jojoba Oil, Avocado Oil, Vitamin E Oil, Fragrance oil.

Cuticle Oil: A Whole New World: rich base of vanilla, musk and sandalwood well balanced by lively top notes of jasmine, lavender and orange.

Olej na nehtovou kůžičku: A Whole New World: Bohatý základ z vanilky, pižma a santálového dřeva dobře vyvážený živými tóny jasmínu, levandule a pomeranče. 10 ml

První dojmy: Vanilka, jasmín a trošičku kouřovo, když orientální princezna, tak orientální vůně. Přítel to nedokázal popsat.

Delší dojmy: Příjemná orientálka, i když já na tyhle vůně nejsem. Tahle je ale nějak odlehčená a hodně mi voní.

Účinky: Olejíček na kůžičky s kuličkovým aplikátorem. Dá se použít i jako parfém (což jsem zkusila, ale nevím, jak dlouho mi vůně vydržela). Na kůžičky je fajnový a hezky je vyživuje a hydratuje.

DSCN0505

Ingredients: Coconut Oil, Candelilla Wax, Shea Butter, Cocoa Butter, Vitamin E Oil, Fragrance

All over Body Balm: Bring Honor to Us: white baby tea leaves harmonized for balanced reflective moods.

Tělový balzámBring Honor to Us: mladé lístky bílého čaje harmonizované pro vyvážené, hloubavé nálady. 0,15 unce (4,2 g) v balení. Příběh o Mulan neznám, ale aspoň k Asii se mi vůně opravdu hodí.

První dojmy: Klasická čajová voňavka. Přítel – není sladká, hustá ale ne těžká (popis jako prase).

Delší dojmy: Příjemná lehká nakyslá čajová vůně. Vím, že hodně lidí čajové vůně nemusí, protože jim přijdou tuctové. Možná to je pravda, ale mě se tahle líbí a je moc příjemná na chvíle, kdy nechci nic komplikovaného.

Účinky: Opět jsem moc nevěděla na co balzám používat. Jedině jako tuhý parfém a na to se mi osvědčil moc hezky. Cítila jsem ho ze sebe určitě dvě hodinky a díky maličkosti a skladnosti se dá nosit úplně všude.

DSCN0502

On the Go Hand Lotion: Let it Go: Cool mints, camphor and bitter woods highlight a winter trek through the driven snow.

Mléko na ruce: Let it Go: Chladivá máta, kafr a hořká dřeva rozzáří zimní procházku sněhem. Jedno uncové (28 g) rozkošné pidibaleníčko.

První dojmy: Pánská chladivá vůně. Chladivá – Frozen – Elza? Proč ne, že.

Delší dojmy: Je dost neobvyklá, určitě aspoň unisexová s pánskými aspekty. Teď v létě je moc osvěžující.

Účinky: Velmi příjemné lehké mléko, které se dobře roztírá a vstřebává. Stačí ho maličko. Ruce jsou po něm hebké a krásně hydratované.

DSCN0507

Ingredients: Argan Oil, Coconut Oil, Flax Seed Oil, Apricon Kernel Oil, Hazelnut Oil, Rosehip Seed Oil, Fragrance

Intensive Cuticle Therapy: Be Brave: Refreshing combo of woods, pines and cool misty breezes.

Intenzivní terapie na nehtové kůžičky: Be Brave: Osvěžující kombo dřev, borovic a chladivých mlhavých vánků. 1,5 ml

První dojmy: Jehličnatý les s ovocem. Podle přítele je voní jako banán! Když zapojíte hodně fantazie, tak ho tam asi vyčucháte, zato vánoční stromeček přítel hrdinsky zapřel.

Delší dojmy: Vůně suchého vysluněného borového lesa v létě, ale někde u mýtiny, na které je úl a voní z něj hromada medu. Na Meridu (Brave jsem jako jedinou opravdu viděla a moc se mi líbila), myslím sedí jako hrnec na zadek.

Účinky: Olejíček v balení s kapátkem. Dobře se nanáší jak na kůžičky, tak kamkoli jinam. Já ho používám do kůry na nehty, se kterou přišla Liška a moje tlapky si lebedí. Přítelovi taky moc pomáhá na záděrky. Je mi líto ho používat jako zábal na vlasy (Brunwen), ale do konečků po umytí ho dávat zkouším. Funguje stejně dobře jako jiný olej.

DSCN0508

Ingredients: Water, Rice Bran Oil, BTMS-50, Avocado Oil, Coconut Oil, Sunflower Oil, Vegetable Glycerin, Emulsifying Wax, Palmitic Acid, Potassium Sorbate, Meadowfoam Oil, Jojoba Oil, Vitamen E Oil, Fragrance

Triple Thick Body Cream: You Want Thingamabobs?: Cool and refreshing aquatic notes deepened with water lilies and ocean breezes.

Tělový krém: You Want Thingamabobs?: Chladivé a osvěžující vodní tóny prohloubené lekníny a vánkem oceánu. V mini cestovním balení je 1 unce (28 g) produktu.

První dojmy: Vodní vůně s lekníny. Přítel – něco zelenýho. Jako jo vodní vůně k malé mořské víle ok, ale mohla být třeba trochu propracovanější.

Delší dojmy: Tohle není vůně, která by se vyvíjela, prostě klasická prvoplánová nevtíravá vodní vůně, která podle mého nikoho neurazí.

Účinky: Krém je v pidi pumpičkovém balení, které rychle mizí, a to já v podstatě mažu jen lýtka. Krém je hodně lehký, krásně se roztírá a myslím, že na léto ideální.

Uf. A jsme na konci. Schválně mi řekněte, jestli umíte podle popisu odhadnout vůně a jestli vám vůně na jednotlivé princezny sedí.

A ještě nezapomeňte na soutěž, která právě probíhá!

Markéta

7 thoughts on “Princeznovská krabička Sunny’s body products

  1. Skvělá recenze. Používám pravidelně jen pár věcí, k ostatním se musím postupně dostat. Ten balzám je neskutečný, nechápu proč tak dobré nejsou všechny! Peelingy mě hrozně baví, ten na rty vždy musím ochutnat. Oleje na nehty nosím všude sebou. Mám problém s tvrdšími lokty a na to mi skvěle pomohl balzám na tvrdou kůži. Tělové mléko by mohlo bejt hutnější, nestačí mi 😦 Zbytek vyzkouším snad brzy. Mrzí mě, že další box vyjde už tenhle měsíc. Peněžně se mi to nehodí a musím si ho tedy nechat ujít 😥

    1. Já zas na celý srpen jedu pryč, tak si asi taky další nechám ujít. Ale kdybych měla časem objednávat jen balzámy na rty a lip scruby, tak to rozhodně udělám!
      M.

  2. Super recenze, pobavila mě a líbí se mi, že jsi zapojila i přítele! :))) Mně třeba Rapunzel hodně voní, nevím proč, čekala jsem, že mi bude smrdět. 😀

    1. Jo a příští krabička bude asi menší a levnější. A beignetky proto, že to je nejpopulárnější cukroví v New Orleans, kde se ta pohádka a s princeznou Tianou odehrává. Ale taky nejsem fanynka Disneyho, to jsem si zjišťovala. 😀

      1. Á vida! Asi je někdy zkusím upéct, abych zjistila, jestli vůně sedí. No příští krabičku zatím podle avizovaných vůní asi kupovat nebudu, nemám ráda sladké ovocné vůně. Podzimní budou asi zajímavější.
        M.

  3. Žádný u těchto produktů vůbec neznám ale nejvíce by mě oslovila sprchová pěna, naopak pyžmo a santal já můžu, zato jasmín mi v kosmetice děsně smrdí. Docela by se mi líbil i tělový balzám ale je to dost malé balení takže bych asi taky nevěděla co s tím úplně dělat.

Zanechat Odpověď

