Kosmetická rychlovka a vyhlášení soutěže

Zdravím, jak píšu diplomku nějak nemám čas ani chuť psát něco na blog. Jenže soutěž samozřejmě vyhlásit musím. Navíc se u mě doma našla spousta vyzkoušených produktů, na které mi připadá samostatná recenze zbytečně obsáhlá. Některé patří do kosmetického pekla, jiné jsou takové nijaké a některé opravdu stojí zato. A vyhlášení narozeninové soutěže bude na konci článku.

DSCN0832

Začneme pěkně odzdola, tedy kosmetickým peklem. Tam se suverénně umístili:

Malinový balzám od Yves Rocher. Toto bylo nějaké moje zatmění, už složení mě mělo varovat. Ale byla to novinka, hezký obal, hezky to vonělo. No a samozřejmě to bylo úplně na prd. Nejen, že ta malinová vůně je nakonec na rtech dost umělá, balzám navíc neplní svou balzámovou funkci. Přemazávat je potřeba snad co 10 minut a rty jsou po něm snad ještě v horším stavu než před ním. Ruce pryč!

Máslo na rty od Baley. Tady za tuto jsem aspoň neutrácela. Tenhle kousek na mě vypadl z jednoho DM boxu. Složení na Baleu překvapivě fajné. Balení úplně na prd. Nemám ráda, když s věci na rty nanáší prsty, ještě tak peeling, ale balzám prosím ne! Navíc to nejde za boha otevřít. Vůně, příjemná, jako nějaké citronové pečivo, až po to, že na rtech je dost intenzivní i podivně chemicky chuťově. Nějak to tak naplní celou pusu, fuj! Největší problém mám s konzistencí, ono je to totiž hrozně měkké a mazlavé, opravdu jako nějaký hutný krém. Není tak možné nabrat maličko, s tím souvisí nekomfortní nanášení a zaručeně vám produkt vleze do pusy a hnusně chutná. Z hlediska výživy a hydratace není máslo špatné, ale přes tu hnusnou chuť a nepraktické balení a konzistenci se nepřenesu.

Deodorant bez hliníku Adidas. Poslední ostuďák a to jsem mu tolik věřila. Taky kousek z DM boxu v cestovním provedení. Když jsem zjistila, že je bez hliníku, byla jsem fakt mile překvapená a opravdu jsem doufala, že bude fungovat, to bych mu asi odpustila i silikony. Kam se ale hrabe za Alverdí kuličkou. Nejen, že má výraznou, byť klasickou „krémovou“ vůni, kterou stále vnímám i dlouhou dobu po nanesení, takže se tluče s parfémem, jako deodorant , tedy bránič smradu, ale funguje pouze několik hodin v sedícím režimu. Pak jsem se začala cítit, a to se mi s Alverdím přírodním deošem nestalo ani při několikanásobně větší zátěži. Takže nebrat!

Tak, to by z pekel kosmetických stačilo. Přecházíme ke kouskům, které jsou fajn až báječné.

Voda ve spreji od Baley. Toto je fajný kousek, takové milé osvěžení ve vedru. Spíš by ho asi ocenil můj přítel, který vedra snáší mnohem hůř než já. Osvěžení ale nevydrží nijak extra dlouho a já si nezvykla s sebou sprej nosit. Asi bych si tuhle srandu sama nekoupila, ale z DM boxu jsem ji vyzkoušela moc ráda.

Balzám na rty od Alverde: Velmi chválený kousek, a i já se přidám. Toto je opravdu hezky hydratující přírodní tyčinka. Jedinou mini výtku mám k vůni, ona tam teda skoro není, ale já ji vyčuchám. Měsíčkové masti mi nikdy nevoněly a ani tady ji nemusím, takže jsem ráda, že je slabá. Osobně mi ale heřmánkový balzám od Alterry přijde o fous lepší.

Šampón a kondicionér pro lesklé vlasy od Baley: Jak víte, používám na vlasy zásadně přírodní kosmetiku. Ale DM box je DM box a navíc složení šamponu a kondicionéru nebylo nějak zásadně špatné. Tedy v šamponu je SLES, kterému se vyhýbám. Protože mi ale nevadilo v šamponu od Lush, rozhodla jsem se dát šanci i Baleímu. Oba kousky jsou bez silikonů a parabenů a obsahují rostlinné proteiny, které by měly zaručit lesk a výživu. Po šamponu mě hlava nekouše, vysušuje míň než Lush a hezky myje. Nevšimla jsem si žádné přidané hodnotě oproti přírodním kouskům, takže u nich radši zůstanu. Kondicionér mě velmi příjemně překvapil, výborná konzistence, skvěle rozčesává (a to já je mám větišnou dost zacuchané, protože jsem přestala česat, a přestala jsem mít na hlavě koudel :D) a vlasy nezatěžuje. Oba kousky jsou zajímavě příjemně voní, po mátě a nějak sladce. Nikdy jsem nic podobného necítila. Jestli bych měla něco vytknout, tak je to velikost balení. Vždycky mám problém, že koncidionéru potřebuju víc než šampónu, protože mám dlouhé vlasy skoro do pasu. Tady je balení kondyše dokonce ještě menší než šampónu. PROČ?! PROOOOČ?! Pokud si nepotrpíte na ryze přírodní složení, tak tohle kombo vřele doporučím. Navíc je to Balea, takže nebude ani drahé.

DSCN0835

Essence „gel“ top coat. To bych nebyla já, abych něco nezapomněla dát na úvodní fotku. Tenhle top coat s gelový efektem je další v řadě, které jsem ozkoušela. Nebyl špatný, urychloval schnutí, měl supr lesk a prodloužil výdrž laku, cca na 5 dní až týden, podle zátěže. Ale ze všech tří – Catrice, Essie a tenhle – je tenhle nejhorší. Hrozně rychle zhoustl a pak už nešel nanést v tenčí vrstvě, začal bublat a bylo to čím dál horší. Vrátila jsem se zase ke Catrice, která má nejdelší výdrž (a ten basecoat na výdrž nemá vliv).

DSCN0833
Zleva essence linka, essence glossy stick, Yves Rocher balzám.

Essence řasenka Forbidden Volume: Taky obsah DM boxu. Od essence jsem nikdy řasenku nezkoušela, o to víc příjemně jsem byla překvapená. Tahle potvůrka má dost klasický štěteček s černočernou těkutinou, barvy nabírá tak akorát a dělá bezva objem i délku (řasy se mi občas obtiskly o horní víčko) a řasy natočí, přičemž natočení drží. Neudělá sice efekt Covergirl řasenky, ale je tomu dost blízko, navíc je u nás dostupná. Mám s ní jeden dost zásadní problém, což mě moc a moc mrzí. Maže se od oči, zvlášť pokud máte mastnější víčka nebo je vlhko. Vím, že řasenky jsou dost individuální, takže je možné, že se vám mazat nebude. Za mě kvůli mazání ne, ale jinak je skvělá.

A nakonec řada na dva svaté grály.

Tekutá linka Liquid ink eyeliner od essence: Černočerná, má tenký štěteček, ještě tenčí než moje bývalá oblíbená Catrice, která už se nedělá. Pracuje se s ní snadno a precizně, pokud jako já preferujete štětečkové aplikátory. Pokud vám nějak extrémně neslzí oči (což mě občas jo), tak vydrží celý den tam, kam ji dáte. Není totiž voděodolná, i když má tuším ještě voděodolnou ségru. Odličuje se snadno, lépe než Catrice. Jediné mínus? Proč není ve více barvách!

Glossy Stick v odstínu Luminous Rosewood: Původně jsem chtěla psát recenzi. Ale ona má stejně skvělé vlastnosti jako její matná ségra. Jen je lesklá, ale ně nějak výrazně. Protože je lesklá, má o fous horší výdrž, ale na takhle krémový a absolutně nevysušující produkt jsem čekala mnohem horší výkon. Zvládne pití i menší jídlo. Navíc je to moje perfektní teplejší nahatina, pro řadu z vás bude tmavší než byste nude rtěnku čekaly, ale já mám přirozeně tmavé rty a v klasických nahotinách se necítím. Teď v létě bych ji nosila skoro pořád. Rozhodně si pořídím další odstíny, jak velvet, tak glossy sticků. A vám to doporučuju všema deseti taky.

Pokud máte s některými kousky zkušenost, dejte mi vědět v komentářích.

DSCN0678

Tak, a konečně jsme se dostali k samotnému vyhlášení soutěže. Nabitý nejen lakový balíček vyhrává Andrea P. Mockrát gratuluju! Prosím ozvi se mi na e-mail zmrzlaivlete@gmail.com.

Všem ostatním soutěžícím moc děkuju za účast a za krásné komentáře. Koukám, že budete mít rozmanité léto a věřím, že si ho moc a moc užijete.

Markéta

4 thoughts on “Kosmetická rychlovka a vyhlášení soutěže

  1. Ten balzam od Alverde som mala, no nevyhovoval mi, pripadal mi veľmi tuhý a nedokázala som si ho naniesť na pery tak, aby som z neho cítila efekt, vôňu si už nejako extra nepamätám, no neprišla mi nejaká nepríjemná, ten efekt sa mi ale nepáčil. A pozerám, že máš nový vzhľad blogu, veľmi pekný.

    1. Jé děkuju, už ho tak mám nějaký ten pátek. Použila jsem to samé schéma co mám na zmrzlavkanade. Přišlo mi takové osobnější.
      Ona ta vůně toho balzámu není nějak výrazná, jen já mám hodně citlivý nos 😀 A ano, je trošku tužší.
      M.

  2. Ty linky od essence mám v té voděodolné variantě, jsou parádní, jen se mi po celém dni lehce drolí ve vnějším koutku, ale to bude spíš očima 😀
    A na tvé doporučení jsem zkusila tu matnou pastelku na rty a taky paráda. Mám tu asi nejtmavší a konečně jsen našla ten správný odstín, co neutíká moc k růžové nebo k oranžové.

    1. Mám dojem, že voděodolné linky se mají tendenci drolit, nevoděodolné zas mazat.
      A mám radost, že moje recenze ti pomohla při výběru :). Tu tmavou matnou si rozhodně taky pořídím, na podzim bude výborná. A mimochodem Catrice chystá matné tlustopastelky a essence i catrice matné tekuté rtěnky, tak jsem zvědavá!
      M.

Zanechat Odpověď

