Weleda – Rakytníkový krém na ruce

Dnes se konečně hlásím s recenzí na poslední kousek, který jsem dostala od zastoupení značky Weleda k recenzi. Už jsem si po těch dvou nesmírně nadšených recenzích říkala, že snad na černou ovci nenarazím. Ale, že by přece? Podíváme se na zoubek Rakytníkovému krému na ruce.

DSCN0477

Rakytníkový krém je bráška krému s granátovým jablkem, o kterém jsem psala tu. Stejné, pouze oranžové balení, stejná kovová tubička a stejná konzistence krému. Rakytníkový je o fousek víc žlutý a voní po rakytníku, jak jinak. Mně ta vůně připomíná z nějakého důvodu lékárnu, ale líbí se mi. Rakytníkovou verzi krému na ruce jsem si vybrala, protože sliboval hydrataci a zároveň rychlé vstřebávání.

Jenže právě tady nastal kámen úrazu. Krém se dobře roztírá, vsakuje se opravdu rychleji než granátová verze. Ale na rozdíl od granátového krému jeho použití mi není příjemné. Krém se totiž vsakuje až příliš rychle, ale při tom zanechává na dlaních nepříjemný lepkavý film. Mám pocit, jako bych si do krému přimíchala nějaký sirup a ten mi pak na rukou zůstal. Jinak samotná hydratace rakytníkového krému je fajn, ale přece jen o něco slabší než u granátové verze.

DSCN0895

Určitě vás bude zajímat složení, které je, jak jinak, přírodní.

Voda, sezamový olej, alkohol, hydrolyzovaný včelí vosk, tapiokový škrob, lysolecithin, bílý včelí vosk, glyceryl stearát SE, rakytníkový olej, xantanová guma, parfém*, limonen*, linalol*, citronelol*, benzyl benzoát*, benzyl salicylát*, geraniol*, citral*, farnesol*

Za sebe bohužel tenhle krém nedoporučím, možná kdybych ho zkoušela jako první, byla bych mnohem víc nadšená. Pokud toužíte po krému na ruce od Weledy, jděte do granátovojablkové verze, prokáže vám lepší službu.

Na závěr tu mám pro vás jedno lákadlo do soutěže. V červnu jste se mohli zúčastnit soutěže #mujduvod na Instagramu. Teď se soutěž vrací v mnohem větším stylu. Stačí když v období od 25. 7. do 30. 10. nahrajete veřejně na Insta fotku nebo video na téma aktivní a zdravý životní styl a připíšete důvod, proč sportujete a označíte #mujduvod. Weleda pak každý týden vybere z fotek 5 výherců, kteří získají balíček a vítěz za celou dobu soutěže získá wellness pobyt pro dvě osoby. Moc se mi líbí, že se kosmetická značka snaží motivovat lidi do sportu a zdravého životního stylu, tak proč se nezapojit. Více o soutěži najdete tady.

WELEDA_mujduvodVelkaSoutez-FBimageCZ

Taky vám rakytníková vůně připomíná lékárnu?

Markéta

One thought on “Weleda – Rakytníkový krém na ruce

  1. Když tak nad tím přemýšlím, možná mi opravdu trochu připomíná lékarnu 😀 Každopádně není mi tak příjemná jako třeba levandule nebo mandle. Krém na ruce mám právě mandlový a vyhovuje mi 🙂

Zanechat Odpověď

