Novinky za červenec

Blogový flákač Markéta se hlásí s dalším článkem. Novinkami za červenec. Vím, že se omlouvám asi v každém článku, že nepřispívám tak často, ale prostě prázdninový režim, dopisování diplomky, plánování posledních prázdnin. Tak nějak mě tohle všechno připravilo o chuť vůbec něco o kosmetice psát. To ale neznamená, že bych si dál v kosmetice nelibovala a nenakupovala (i když tento měsíc jsem se opravdu mírnila). No konec keců a jde se na věc.

DSCN0917

Tenhle boží klóbrc ze HMka jsem prostě k svátku musela mít. Na léto jak dělaný. Jen mě trochu naštvalo, že cca po 14 dnech, co jsem ho koupila za plnou cenu (a tvářil se jako nová kolekce) se objevil ve slevě z 500 na 150. Oboje sluneční brýle ale už z výprodeje jsou, jedny za 70, druhé za 150 a obojí s UV filtrem!

DSCN0920

Tyhle volné šatečky z Manga jsem dostala od mamky sestřenice, která vždycky přiveze bezva kousky. Na věšáku vypadají nic moc, ale na těle jsou neskutečně lehoučké a vypadají moc hezky.

DSCN0922

Ještě jednou HMko, tyhle gaťe jsem pořídila, kvůli našemu výletu za hranice všedních dnů. Jsou lehké, pohodlné, na chození v tropických podmínkách jak dělané, jen budou asi k těm chodícím botám vypadat srandovně.

DSCN0921

Tílečko z Pull and Bear jsem kupovala ještě v červnu, ale na fotku se nějak zapomnělo, takže doplňuju. A to černé body z Bershky je první krok v přípravě letošního Halloweenského kostýmu (můžete tipovat, co to bude, malá rada, nenechte se zmást černou barvou).

DSCN0684

Využila jsem slevovou knížku od Yves Rocher. Mrzí mě sice, že v ČR nejsou k dostání všechny vůně nových sprchových gelů, protože citron+bazalka byl mezi mými favority. Každopádně tyhle tři mi taky voní moc a moc. Jen mě mrzí, že ta bylinková stránka vůně je velmi schovaná, nejvíc vyniká asi v ostružinovém. Jinak sprcháče nevysušují, obsahují šetrnější ammonium lauryl sulfate a ráda se k nim vrátím.

DSCN0685

Nevím, jak mi mohla v mé modré kolekci laků tak dlouho chybět dokonalá nebeská barva. Tenhle Catrice Sky so Fly ze stálé kolekce prostě musel být můj.

DSCN0919

Taky jsem neodolala další sametové pastelce od essence, tentokrát nejtmavší Plum Perfect. Nádherná tmavá červená s nádechem do hněda, spíš teplejšího charakteru. Celkem obstojně zvládá i jídlo a je neskutečně komfortní.

Extra bio Šípkového oleje jsem si pořídila další balení. Nejspíš napíšu recenzi, protože toto je bomba!

Potřebovala jsem taky nový kondicionér. V biooo se objevila nová, relativně levná značka, tak jsem na zkoušku vzala Grep-citron na normální až mastné vlasy. Hlavně kvůli vůni samozřejmě.

A nakonec ještě jeden dárek od mamky sestřnice. Lushí mýdlo-modelínu. Myslím, že minimálně do konce roku nemusím kupovat mýdla. Každopádně na srandy s modelínou se moc těším. Mám kombinaci Sea Monster, ze které čuchám levanduli, citron a ještě něco. Každopádně je to moc příjemná, taková zvláštně povědomá vůně.

No a jak už jste asi pochopili, v srpnu tu nebudu. Pokusím se pro vás připravit pár článků do zásoby. Nevím, jak moc budu akční na internetech, ale snad ano. Čekujte proto instagram! No a po návratu si chceme s přítelem založit cestovací blog, asi i dvojjazyčný (i v aj), takže koho baví čtení dlouhých dobrodružných článků, máte se na co těšit.

Užívejte léto!

Markéta

Zanechat Odpověď

