Trend IT UP – barevné tekuté oční linky

Dnes pokračujeme na vlně kosmetiky Trend IT UP, kterou už pár týdnů můžete sehnat v DMku. Minule jste si mohli přečíst něco o krásných lacích na nehty. Dnes jsem tu s recenzí barevných tekutých linek Intense Color Eyeliner Waterproof. Ty seženete myslím ve 4 odstínech, tmavě modré, fialové, hnědé a zelené. Já nejdřív vzala jen zelené (010) a po prvním vyzkoušení jsem si došla pro hnědé (020). Takže je vám jasné, že recenze bude veskrze pozitivní. Pokud vás ale zajímá, jak linky vypadají, jak se chovají a jestli jsem přece jen nenašla nějaké mouchy, pokračujte ve čtení.

dscn3124

Oba odstíny se chovají stejně, což je něco, co od stejného výrobku v různých odstínech očekávám. Balení je minimalistické a štíhlé. Barevná část – víčko je poměrně dlouhé, a to taky dělá samotné malování o něco snazší než s třeba s linkou essence. Aplikátor je štěteček, tenký, možná trochu kratší než by bylo optimální, ale precizní.

dscn3125

Samotná linka je metalická, ale zasychá do matna. Hnědá je spíš teplejší se zlatavými odlesky. Zelená má efekt pavích per. Jakmile linka zaschne, už se nehne, pokud na ní nepoužijete sílu, jakou byste na oko určitě nepoužili. Na oku drží parádně, nemaže se ani nedrolí a intenzita barvy vydrží celý den. A je skutečně voděodolná, pod proudem vlažné vody se ani nepohne. S tím souvisí i jediná moucha, kterou jsem u linek odhalila. Hrozně špatně se odličují, a to i olejem. Musím oko docela mnout a i tak mi mezi řasami zůstane trochu linky.

dscn3129

A na závěr dvě fotky líčení s linkami, paletkami kosmetiky Moje a řasence Moje (o těch zas někdy jindy).

Hnědá s celkově teplejším líčením v podzimních barvách.

dscn3168 dscn3167

A zelená s matným studenějším líčením.

dscn3233 dscn3226

Pokud chcete své líčení osvěžit decentně barevnými linkami, určitě do Trend IT UP jděte. Linky stojí necelých 100 Kč a seženete je v drogeriích DM. Doufám, že třeba na léto přijdou i se zářivějšími barvami.

Baví vás barevné linky nebo si jedete černou klasiku?

Markéta

8 thoughts on “Trend IT UP – barevné tekuté oční linky

  1. Ta zelená je skvělá, tu asi chci. 🙂 Jinak mám barevné linky docela ráda, hezky osvěží oko, aniž by člověk vypadal přemalovaně.

  2. Horní linky vůbec nejedu, protože jsem ještě nenašla ty dokonalé. Líbí se mi, jak vypadají na kůži, nádherné metalické barvy!

    1. Mně se nejlíp pracuje s tekutými linkami se štětečkovým aplikátorem. Jak to má hrot nebo je to ve fixu, tak se s nimi nekamarádím. Moje oblíbené černé za pár korun jsou od Essence Liquid Ink.
      M.

  3. Tak jsem si pořídila ty fialové a jsem z nich vedle 🙂 Nejdřív jsem myslela, že se s tím štětečkem neskamarádím, jak je krátký, ale nakonec s nimi dokážu udělat tu nejpřesnější linku! Hrozně mě to překvapilo, nakonec jsem se s ním sžila dost rychle. Barva je parádní, i když kdyby zůstala lesklá, byla by ještě o fous parádnější. A potvrzuji, že jdou těžko odlíčit. Od léta na barevných linkách a tužkách ujíždím, tak asi zabrousím i pro tu hnědou 🙂

    1. Jo, to odličování je zlo, nejde mi to ani čistým kokosákem bez vody. Tak už fakt nevím, čím to dát snadno a šetrně dolu 😀 Ale jinak jsou prostě boží a mě se asi víc líbí matné.
      M.

Zanechat Odpověď

