Paletky od kosmetiky Moje

Sice se říká darovanému koni na zuby nehleď, ale jako blogerka si prostě nemůžu pomoct. A navíc tyhle paletky jsou vyhrané u Soni na blogu Za kosmetikou. Česká kosmetika Moje stejně jako E-style už mají svůj blogový boom za sebou. Musím přiznat, že mně se vyhly obloukem a sama bych si je kvůli neatraktivním obalům nikdy nekoupila. To, jestli to byla chyba, se dozvíte v článku.

dscn3107

dscn3110
Quatro č. 6

Kosmetika Moje si zakládá na tom, že je vyráběna v Česku a za malý peníz máte dostat kvalitní produkt. Předpokládám, že obaly jsou jedním z prvků, na kterém Moje šetřilo. Jedná se o laciné plastové balení s pofidérním zavíráním, které asi moc dlouho držet nebude. Samotné logo značky taky moc krásy nepobralo a rozhodně mi nepřipadá adekvátní tomu, aby se prodávalo v 21. století. Co mi ale asi vadí ještě víc, je, jak jsou jednotlivé stíny do paletek zasazené. Ony jednotlivé části nesedí a jsou dovnitř nacpané tak nějak násilím a jsou mezi nimi škvíry. Myslela jsem si, že je to jen chyba jedné paletky, ale mají to tak všecky 3. Horší je to u quater, kde jsou stíny posazené v nestandardním tvaru. Vím, že je tahle kritika asi dost povrchní, ale obal prodává.

Samotné barevné uspořádání paletek a zvolené odstíny mě ale zaujaly. Myslím, že se ke mě dostaly kombinace barev úplně ideální na podzim. Problém ale je s kvalitou stínů, jednotlivé paletky, ale i stíny v nich se dost zásadně liší pigmentací. Největším zklamáním bylo quatro č. 6 (nahoře na obrázku) tvořené 4 lesklými až třpytivými stíny v teplých barvách.

dscn3108
Quatro č. 6 swatche

Hořčičně zlatý stín je hodně mizerný a zbytek paletky taky. Přenést barvy na oko štětci je ještě mnohem horší. Báze ArtDeco aspoň trochu pomohla udržet barevnost, ale byla nutná několikanásobná aplikace stínu a barvy na oku vypadaly o dost jinak a zajímavost odstínů v podstatě zmizela.

dscn3167
Líčení s quatro č. 6: Přes celé víčko hořčičně zlatá, do záhybu bordó, vnější koutek ztmaven šedohnědou a vnitřní rozjasněn pastelově žlutou
dscn3114
Quatro č. 4

Po zkušenostech s paletkou obsahující jen lesklé stíny, které bývá pro levnější značky snazší vyrobit více pigmentované, jsem se použití quatra č. 4 docela bála. Obsahuje totiž 3 matné stíny a jednu neobvyklou stříbrnohnědou. Překvapivě matné stíny byly podstatně lépe pigmentované než ty lesklé. Jediný třpytivý byl opět velkým zklamáním.

Quatro č. 4 swatche
Quatro č. 4 swatche

Při malování na oko byl opět docela oříšek přenést barvu na víčko pomocí štětců, zejména pak stříbrný stín, který v líčení vlastně ani není vidět. Opět se na víčko díky špatné pigmentaci nepřenese barevná zajímavost stínů.

dscn3233
Líčení s quatrem č. 4: Přes celé víčko je světloučký smetanový stín, v záhybu teplejší hnědá, vnější koutek ztmaven studenější hnědou a pak na střed pohyblivého víčka nanesen stříbrný stín. Na vnitřní koutek jsem použila stín z jiné paletky
dscn3117
Trio č. 6

Nakonec se mi pod ruce dostalo trio třpytivých stínů. Přestože jsou stíny třpytivé, jsou o něco pigmentovanější než jejich kamarádi v quatrech. Zejména pak narůžovělý highlight. Zato ale tyhle stíny práší o poznání víc než quatra, hlavně ten bordó odstín.

dscn3115
Trio č. 6 – swatche

A na oku.

dscn4224
Líčení s triem č. 3: Přes celé víčko růžovo-béžový, do záhybu bordó a do vnitřního koutku narůžovělý highlight

Jak je vidět, se stíny od kosmetiky Moje spokojená nejsem. Nejvíc mě pobavil asi název – Hedvábně jemné oční stíny. Hedvábně jemné rozhodně nejsou, hlavně ne ty třpytivé. Jsou málo pigmentované, suché, křídové, některé hodně práší, jiné se skoro nedají nanést štětcem a někam cestou zmizí. Je mi to skoro hloupé, ale musím je přirovnat k noname stínům, které se dají sehnat na různých tržnicích. Celkové provedení včetně extrémně neaktraktivního balení je jedna velká mizérie, při tom barevný výběr je podle mě hodně povedený. Nicméně si myslím, že v drogérii za podobnou či lehce vyšší cenu (trio 59 Kč a quatro 69 Kč) seženete mnohem lepší produkty, ať už se poohlédnete u Catrice, Trend IT UP nebo Essence.

Co vy a kosmetika Moje? Co jste zkoušely, co se vám líbilo a co byl podle vás propadák?

P.S. Testuju Moje řasenky, tak se nechte překvapit.

Markéta

Zanechat Odpověď

