Velké záříjové novinky

A když myslím velké, tak velké. Potřebovala jsem osvěžit šatník, kosmetika Trend IT UP mě nenechala chladnou a taky jsem dostala nějaké další věci k otestování a vyhrála pořádný balík kosmetiky. Tak pojďme na to.

dscn3106

Tenhle veliký balík kosmetiky jsem ještě na začátku srpna vyhrála u Soni. Ještě tam bylo pár dalších věcí, ale ty putovaly dál. Postupně se balíčkem prokousávám a testuju. O paletkách kosmetiky Moje už jste si mohly přečíst tady. Teď testuju jejich řasenky a můžu říct že si vedou o hodně lépe než stíny. Štětec na pudr/tvářenku se stal okamžitě mým velkým pomocníkem. Pro menší hustý Hakuro, který je asi určený primárně na tekutý makeup, jsem zatím nenašla využití, ale uvidíme, na co přijdu. Nemá asi smysl, abych recenzovala všechny kousky v balíčku, ale určitě mi dejte vědět, o čem byste si chtěli přečíst víc.

dscn3052

Kupón do Yves Rocher vždy využiju jen na vyzvednutí dárku, protože slevy nejsou určené na výrobky se zeleným bodem, a to jsou jediné, které tam nakupuju. Kondicionér s měsíčkem mě zaujal stejně jako stylingový sprej, který využívám třetí nebo čtvrtý den po umytí vlasů, abych trochu oživila vlny a zmírnila krepatění. Na balzámek (dárek k nákupu) ještě nepřišla řada a doufám, že to nebude takový propadák jako jeho malinový kolega ze stálé řady.

dscn3093

Od Weledy jsem dostala hezké tričko k soutěži Můj Důvod a k recenzi jsem si vybrala vlasový olej. Jako překvapení mi přišlo i vlasové tonikum, pro které asi nejsem úplně cílová skupina, ale použití je příjemné a voňavé! Rozhodně moc děkuji a brzy se těšte na recenzi.

dscn3104

Na veletrhu World of Beauty and Spa jsem nechtěla utrácet, šla jsem tam pozdravit kamarádky blogerky a pro pár věcí, které mi došly. Takže u SpaRitualu za Lenkou a pro velké balení odlakovače. Neodolala jsem holo top coatu, protože prostě občas mám na ty třpytky chuť.

dscn3099

A taky jsem se stavila u Verči od Zahiru a Dvou Verunek pro Rhassoul (recenze), protože je to prostě naprosto boží čistič pleti.

dscn3123

A jak už jsem říkala, neodolala jsem nové DM značce Trend IT UP. Linky i laky jsou naprosto boží. Rtěnku a stíny testuju. Myslím, že moje peněženka bude plakat ještě víc.

dscn3055

Konečně jsem si pořídila novou peněženku, protože ta moje staletá s Shaun The Sheep už dodělávala. Tahle tmavě zelená v Six mi padla do oka a měli akci na druhou věc sleva 50%, tak jsem tam ty náušky nemohla nechat.

dscn4203

Šatník jsem oživila odspodu v Cropp, New Yorkeru a Pull and Bearu.

dscn4204

A taky v HMku košilí a šaty.

dscn4205

Pak taky nějaké tenisky aka ťapičky, na swing i do města, a balerínky. Červené jsou z Bati a na boso mi udělaly nechutné puchýře, se silonkami jsou ale ok. Zbytek je z HMka a na oboje botky byla 30% sleva. No a nějaké ty fuski s ornamenty.

dscn4206

Tenhle poslední slunečný víkend jsem trávila ve Vídni. Tam kromě poznávání, tentokrát okolí Vídně, vždy aspoň trochu nakupuju. Hlavně kalhoty v Pimkie (v Praze ho mám totiž děsně daleko). I tentokrát jsem byla úspěšná, ulovila jsem jedny černé a jedny nebesky modré. A ty tuč-papučky jsou z Forever21.

dscn4344

No a protože jsem si pořádně nakoupila a Halloween a Vánoce se blíží, vyhlašuju (aspoň pro sebe) říjnovou nákupní stopku. Kdo se přidá? A jak jste se v září rozšouply vy? A nezapomeňte mi dát vědět, recenze které novinky vás zajímá!

Markéta

6 thoughts on “Velké záříjové novinky

    1. Není zač, vlny fakt pěkně oživuje. Já ho do vlasů nastříkám, projedu rukou, abych uhladila to co lítá a pak odzdola namačkám, abych oživila vlny.
      M.

    1. No objemu jsem si nevšimla, spís obnoví vlny a zmenší krepatění. Slepování ani maštění jsem si nevšimla. Vidím, že tenhke sprejík bude potřebovat recenzi 😉
      M.

Zanechat Odpověď

