Zdravé a voňavé vlasy s Weledou

Zdravím po delší odmlce. Tenhle týden byl totiž dost hektický, protože jsem nastoupila do svého prvního zaměstnání. Jo, už nebudu žrát hřebíky :D. Protože to mám ale hodinu cesty, tak mě zabíjí ranní vstávání a hodina cesty metrem (aspoň jsem se ale konečně mohla vrátit ke čtení něčeho pořádného). Články na blog tak ale pochopitelně šly na chvíli stranou. Aspoň jsem ale měla čas poctivě otestovat Rozmarýnové vlasové tonikum a Vlasový olej, které jsem dostala k vyzkoušení od Weledy.

dscn3093

Začnu obaly. Oba kousky přišly zabalené v krabičkách modrozelené barvy s bílými detaily. Uvnitř se ukrývaly bytelné lahvičky ze zeleného skla a plastovým šroubovacím uzávěrem a nalívátkem, jako má u olejů třeba Saloos. Šroubování je pevné a nikde neprotéká. Oba kousky mají i stejnou vůni. Bylinkovou a svěží. Cítím v ní levanduli a rozmarýnu. Vůně je mi moc příjemná a přítel je z ní úplně unešený.

Začnu asi Rozmarýnovým vlasovým tonikem, kterým mě zastoupení Weledy překvapilo, protože jsem si k otestování vybrala jen vlasový olej, děkuju!  Obsahuje rozmarýnový olej, výtažek z listů křenu a rozhodníku a dohromady by měly tyhle složky podporovat prokrvení vlasové pokožky, tím zlepšit výživu vlasových kořínků a tak podpořit růst vlasů.

Složení: Voda, alkohol, extrakt z křene selského, extrakt z rozchodníku ostrého, olej z listů rozmarýnu, uhličitan draselný, parfém*, limonen*, linalol*, geraniol*

dscn3098

Alkohol by v tomhle případě neměl být na škodu, protože také podporuje prokrvení pokožky.

Tonikum je vodička lehce zelené barvy. Má se dvakrát denně nanášet ke kořínkům vlasů a vmasírovat do pokožky. Obávám se, že nejsem pro tenhle kousek úplně cílová skupina. Přes moje husté a dlouhé vlasy se ke kořínkům ani v předklonu úplně nedostanu. Navíc vlasy mi i bez podporujících přípravků rostou jak ďas. Účinky na růst a zhuštění vlasů tedy neposoudím. Ale musím říct, že voňavá ranní masáž hlavy člověka uvolní a probudí na nastávající den.

dscn3096

Vlasový olej jsem naopak toužila vyzkoušet. Oleje jsem se naučila používat po mytí vlasů. Už jsem zkoušela olivový, kokosový či arganový olej. Všechny tři oleje zásadně zmenšily třepení konečků, na které hold dlouhé, vlnité blond vlasy trpí. Navíc po větší zátěži (léto, moře, mráz) nebo prostě jednou za pár týdnů (rozuměj, když si vzpomenu a když mám čas) dopřávám vlasům olejový zábal, který vlasy kompletně zregeneruje. Nikdy jsem ale ještě nezkoušela olej namíchaný vlasům na míru.

Weledí vlasový olej má díky rozmarýnu, jeteli a kořeni lopuchu dodávat vlasům lesk a hebkost.  Zajímavé ale je, že ve složení rozmarýn nenajdete, byť ve vůni je rozpoznatelný. Tak nevím, co si o tom myslet. I samotný nosný olej, tedy arašídový, není zrovna nějaká luxusní surovina. Tady jsem čekala trochu víc.

Arašídový olej, extrakt z květů jetele lučního, parfém*, extrakt z kořene lopuchu většího, limonen*, linalol*, geraniol*, kumarin*

dscn3095

Vlasový olej je zelenkavé barvy a je to dost hutný olej. Když jsem ho začala používat na konečky po mytí, až na třetí pokus se mi podařilo odhadnout jak moc málo musím oleje nadávkovat, abych si nezmastila vlasy až moc. Takže spotřeba oleje je malá a vydrží vám určitě dlouho. Proti třepení funguje stejně výborně jako jiné oleje, které jsem zkoušela a jako bonus nádherně voní.

Samozřejmě jsem Weledí olej použila i na zábal. Na namokřené vlasy jsem nanesla olej do celých dýlek, zabalila do igelitu a nechala pár minut působit. Opět jsem tu využila výhodu malé spotřeby. Množství oleje, které jsem potřebovala do celých délek oproti třeba kokosovému oleji, bylo aspoň poloviční. Pak jsem vlasy umyla klasicky šampónem a kondicionérem. Olej vlasy hezky vyživil a jako bonus krásně voněly i druhý den.

dscn3094

Za sebe můžu vřele doporučit Vlasový olej, udělá stejnou nebo i lepší službu než jiné oleje, které jsem zkoušela, a jako bonus s menší spotřebou a nádhernou vůní. 50 ml stojí na e-shopu Weledy 269 Kč. Protože účinky Vlasového tonika nemůžu posoudit, netroufám si ani doporučovat. Na druhou stranu pokud trpíte na pomalu rostoucí, vypadávající a řídké vlasy, tonikum bych určitě zkusila. Prokrvení vlasové pokožky zajistí přísun živin ke kořínkům a tím podpoří jejich růst. 100ml balení seženete za stejnou cenu jako olej, tedy 269 Kč.

A pokud se Vám líbí sportovní tričko #mujduvod nezapomeňte, že ještě do konce října běží stejnojmenná soutěž na instagramu! Více informací najdete zde.

Jaké máte zkušenosti s vlasovou péčí od Weledy? A používáte do vlasů oleje?

Markéta

2 thoughts on “Zdravé a voňavé vlasy s Weledou

  1. Já bych ráda tonika nebo oleje používala, ale mám naopak hodně řídké a jemné vlasy, které jsou po všem akorát umaštěné 😀 Takže nějakou extra péči svým vláskům nedopřávám (kromě henny, která je sice supr, ale po prvním umytí se mi komplet vymeje).

    1. Po tomhle toniku by se ti určitě nemastily. Vůbec nemám pocit, že by bylo mastné nebo hutné. Jestli chceš, tonikum ti pošlu, pro mě je to opravdu zbytečnost a ubylo jen maličko. Kdyžtak se mi ozvi na mail. Oleje dávám opravdu maličko a jen do konečků vlhkých vlasů, takže se ho většina vstřebá.
      M.

Zanechat Odpověď

