Moje Giga a Senza

Začínám mít pocit, že to tu nějak flákám…, nemyslíte? Můj život teď nabral nové otáčky a uvidíme, co zajímavého přinese listopad. Nicméně nic nestíhám, natož potom psát blog. Konečně jsem se ale dokopala k sepsání slibované recenze na řasenky od kosmetiky Moje, konkrétně ve verzi Giga a Senza.

dscn4231

Než se pustím do recenze, musím zdůraznit, že moje řasy jsou samy o sobě docela husté a dlouhé. Jenže konečky řas mám světlé a řasy vcelku jemné. Pravé oko většinou spolupracuje bez problémů, levé mívá good a bad hair days. Po řasence chci zároveň prodloužení (chápej obarvení konců) a dodání objemu, a to bez slepování a mazání se pod oko. Pokud máte jiné řasy než já, dost možná se na vašich řasách budou tyhle dvě maskary chovat jinak.

Řasenky mají plastový obal, který na rozdíl od hodně předpotopních obalů očních stínů, není až tak strašný, byť barvičky a potisk květin a pavího pera nějak nechápu.

dscn4232

Řasenka GIGA ve žlutém obalu slibuje „gigantický objem s regeneračními účinky vitamínů E, C a F. Teď při psaní recenze, jsem se chtěla podívat, kde že se tam ty vitamíny berou a zjistila jsem, že tahle řasenka už nejspíš není k sehnání. No, škoda, protože vůbec není špatná.

dscn4233

Kartáček má z klasických štětin a poměrně tlustý a masivní. Samotná tekutina se mi zdá sušší, ale protože jsem dostala řasenku už vyzkoušenou, nevím, jestli by se takhle chovala i nová. S kartáčkem se mi pracuje dobře a s řasami jsem ve dvou vrstvách spokojená.

dscn4234

Řasenka Senza slibuje výrazné prodloužení a posílení objemu řas. Stále je k sehnání na e-shopu za 69 Kč.

dscn4235

Kartáček má plastový, poměrně úzký se dvěma délkami štětinek. Tekutiny nabírá tak akorát, také se mi s ní pracuje dobře a s řasami jsem někdy spokojená už v 1 vrstvě.

A teď to hlavní, jak se chovají na oku. Pro to jsem zvolila porovnání s mou nejoblíbenější řasenkou Plumpify od Covergirl. Fotky jsou orientační, možná Vám bude připadat, že neodpovídají mému pozorovanému efektu, což může být i tím, že Covergirl byla focená na levém oku. Každopádně, popisuju efekt při každodenním nošení, ne to, co se mi podařilo vyfotit.

V jedné vrstvě není efekt tak moc vidět. Covergirl je v jedné vrstvě dost průměrná řasenka, která řasy lehce zahustí, obarví až po konečky, maličko natočí a krásně rozčeše. Podobně se chová i Giga, jen řasy zahustí trochu míň. Zato Senza funguje docela jinak, není schopná řasy úplně dokonale rozčesat, ale dělá efekt spousty tenoučkých, maličko chaoticky uspořádaných řas. V angličtině tohle popisují jako „feathery“, a já nevím, jak to přeložit do češtiny. Z toho důvodu Senze stačí i jedna vrstva. Obecně jedna vrstva je vcelku OK na mém pravém oku, ale levé obvykle vyžaduje ještě jednu přidat.

1-vrstva

Naštěstí všechny 3 řasenky si s přídáním další vrstvy poradí bravurně, bez slepování. S Covergirl dosáhnu nejlíp efektu téměř umělých řas. Díky speciálnímu kartáčku totiž nejen prodlouží a zahustí, ale taky perfektně natočí a natočení udrží. Giga ani Senza tak moc řasy natočit nedokážou. Přesto ale Giga vůbec není špatná a efekt výsledných řas se Covergirl dost blíží, jen jsou řasy míň obalené barvou, proto tenčí. U Senzy je natočení ještě o něco horší než u Giga a opět má „feathery“ efekt.

2-vrstvy

Obě řasenky Moje prošly zátěžovým testem a nemažou se. I když nedokázaly nahradit Covergirl na první příčce (hlavně kvůli menšímu natočení), opravdu mile mě potěšily a musím říct, že mě vcelku mrzí, že se již Giga nedá sehnat. Momentálně mě baví střídat řasenky podle toho, jaký efekt chci a proto Senzu asi zařadím do stálého repertoáru.

Máte zkušenost s řasenkami Moje?

Markéta

2 thoughts on “Moje Giga a Senza

Zanechat Odpověď

