Zmrzla Zmrzlá?

Dneska se tu toho kosmetického moc nedozvíte a článek ani nebude dlouhý. Ale jednoduše cítím potřebu vám, svým věrným čtenářům a čtenářkám vysvětlit, co se děje a proč je tu za poslední měsíce taková, řekněme velmi sporadická, aktivita.

Samotné blogovací rozčarování a nechuť psát mě už přešla, jednoduše prostě není čas psát. V září jsem ukončila studium a pustila se do hledání práce. Musím říct, že pro mě ten měsíc a půl byl šíleně frustrující a neměla jsem chuť vůbec do ničeho. Psaní blogu mi připadalo jako naprostá zbytečnost a celkově jsem vůbec neměla chuť do života. Pak jsem práci našla, ale cestovní vzdálenost hodinu od bytu mi sebrala spoustu volného času. Navíc jsme taky začali s přítelem hledat pronájem bytu jen pro nás dva. A tak všechen volný čas šel na neustálé stallkování facebookových stránek a Bez realitky…

Hledání bytu bylo taky frustrující, protože zájemců o bydlení v Praze jsou při nejmenším tisíce. Každý den jsme odpověděli na spoustu inzerátů, nazpět nám dalo vědět velmi málo, na prohlídku jsme se domluvili třeba se dvěma. A protože jsme chtěli na prohlídku spolu, bylo nutné to domluvit po práci. Třeba v pět. Ve tři nám obvykle zavolali, že už byt pronajali. A to to byl první den prohlídek a my si naivně mysleli, že ostatní lidi taky pracují.

Nicméně pro depresivním září a říjnu se to teď nějak otočilo a život začíná nabírat zajímavější a nadějnější obrátky. Doufám, že jsem to právě nezakřikla. Nicméně našli jsme si byt v centru v krásně hipsterské lokalitě mezi Vinohrady a Nuslemi. Už jsme si ho vymalovali na čistou bílou a tenhle víkend nás čekají nákupy nábytku a velké montování a stěhování. Kromě toho se mi vyplatilo vyvěšení si svého životopisu na web a byla jsem oslovená s mnohem zajímavější nabídkou práce. Takže po měsíci ve zkušebce měním práci a jsem extrémně zvědavá na novou.

Taky jsem se konečně rozhodla vysadit hormonální antikoncepci a nahradila jí hormonálním nitroděložním tělískem. Sama jsem zvědavá, co to se mnou udělá. A nakonec jsem si vybrala za státnice nový foťák, takže očekávejte lepší kvalitu fotek. A protože má i otočný displej, možná se dočkáte i nějakých fotek líčení nebo třebas selfíček (ehm… to asi spíš ne 😀 ).

Nakonec, nechci slibovat, že to teď bude s blogem lepší. Nové práci se chci hodně věnovat a budu si muset nastudovat spoustu nové literatury. Většina aktivity tedy nejspíš přesídlí na instagram (jo, takže koukejte sledovat @zmrzla_i_v_lete, už je tam spousta fotek z Vietnamu). Chtěla bych se tam s Vámi dělit o nejaktuálnější dojmy, takže se třeba dozvíte něco i o věcech, ke kterým i psát samostatnou recenzi připadá zbytečné. Na blogu pak asi budu dávat souhrnné mikro recenze, nákupy a když budu mít pocit, že něco opravdu stojí za zmínku. Nakonec už bych s přítelem opravdu, ale opravdu chtěla začít psát ten náš cestovatelský blog.

Ehm… tak jsem se nakonec docela rozepsala. Ještě jednou díky za přízeň.

Markéta

P. S. Jak prožíváte zásadní změny v životě vy? Stresujete, prokrastinujete nebo si to prostě užíváte? A jestli jste stresaři jako já, máte nějaké tipy, jak se toho zbavit?

2 thoughts on “Zmrzla Zmrzlá?

  1. Já jsem hroznej stresař a vykolejí mě jakákoli malá změna. Špatně je snáším už odmala, ale nejhorší je, že se jim v životě nedá vyhnout. Nová škola, pak zase nová škola, vejška, státnice, hledání práce, nástup do nové práce, založení rodiny.. Špatně se vyrovnávám s jakýmikoli změnami, ale přece jen, ty dobré snáším o něco lépe 😀

  2. Čekala jsem článek o překvapivě nízkých teplotách, ale jsem i tak spokojena. S hledáním bytu si prožívám své, pronájem v hipsterské lokalitě mám sice taky, ale hledám něco víc svého a trvalého.

Zanechat Odpověď

