Novinky říjen + listopad

Taky vám ten konec roku tak utíká? Mě hrozně moc. Mám tu pro vás novinky za říjen, kdy jsem více méně dodržela nákupní stopku, a za listopad, kdy jsem dostala nějaké ty dárečky k promoci. Protože nám to tu trochu stagnuje, rozhodla jsem se přidat i minirecenze věcí, které už jsem prubla.

p1130027

Nejprve návštěva DMka a odměny za první den v práci, anebo poslední? Už nevím. Každopádně Trend It Up laky jsou prostě supr a baví mě ty neotřelé neobvyklé odstíny. Protože lesklý UV top coat se mi osvědčil, šáhla jsem ještě po matném. Matný finish mám moc ráda, ale nebaví mě to dlouhé zasychání a malá výdrž. Tenhle matný UV top coat je sice o fous pomalejší v zasychání než jeho lesklý brácha, ale ve srovnání s klasickými matnými topcoaty je to rychlík a navíc má následně vlastnosti ochranného topcoatu a prodlužuje výdrž barevného laku. Vřele doporučuju.

p1130030

Princeznovským máslíčkům jsem dlouho odolávala, ale instagramová masáž je instagramová masáž. Koupě nakonec nelituji a musím říct, že klasickému makadamovému asi změnili složení, protože mi tyhle limitované přijdou hustší a výživnější. Chovají se jako starý makadamový. Zatím mažu Sněhurku a ta moc krásně voní. Jestli na máslíčka ještě narazíte, kupujte!

Růžovku od Saloosu jsem vzala, protože jsem nemohla sehnat Nobilis. Saloos obsahuje trochu alkoholu, který je ale v tak malém množství, že nevysušuje ani nejde cítit. Vodu jsem ale hrozně rychle spotřebovala, což přičítám velmi jemnému rozprašovači, po kterém jsem neměla pocit, že mám obličej navlhčený. Hezky voněla, chovala se jako růžovka, ale znovu bych nepořídila kvůli alkoholu i spotřebě.

Alverdí deo kuličku v citrusové verzi má poprvé. Krásně voní při nanášení, pak už není cítit a pachu potu brání stejně dobře jako má oblíbená růžová verze Aloe Vera Perle. Doporučuju!

p1130041

V Sephoře jsem si byla koupit dárek pod stromek od mamky. K nákupu jsem dostala miniaturku řasenky od Make Up For Ever. A musím říct, že není špatná, jen na můj vkus dělá řasy moc tlusté a dostatečně je nenatočí. Jinak ale výrazné, objemnější a delší jsou. Kartáček má klasické štětiny, ale hodně krátké, což mě překvapilo, nicméně pracuje se s ním dobře. A hlavně, řasenka se mi neobtiskává. Plné balení bych si ale nekoupila, mám oblíbenější kousky.

Ručně vyráběnou taštičku jsem dostala od sestřenice k promoci.

p1130029

Dalším dárkem byly tyhle úžasné náušnice.

p1130042

Kamarád na pečení od babičky.

p1130032

A držte si klobouky, tyhle kousky od Diora jsem dostala od přítelovi mamky. Vybrala fakt nádherné barvy laků. Zkoušela jsem zatím taupe Palais Royal. Krásně se lakuje, má krásný lesk a barvu, ale dost mizernou výdrž. Tužka na oči je tak moc voděodolná, že jsem nosila swatch na ruce půl dne. A paletka obsahuje moc krásné jemné perleťové stíny. Do reliéfu mi bylo až líto sáhnout.

p1130038

Nakonec mi maminka přispěla na výbavu bytu.

p1130044 p1130043

A pořídila mi to, co pořizovalo všecky fotky v tomhle článku. Panasonic Lumix DMC-FZ300. Není to zrcadlovka ale digitální ultrazoom. V téhle cenové kategorii bych pravděpodobně neměla zrcadlovku s lepšími parametry. Ultrazoom totiž zvládá jak makro, tak krajinky a konkrétně tenhle má fakt supr čupr světelnost, takže se na Insta těšte na pravé barvy i za zhoršných zimních podmínek.

Pokud mě ještě nesledujete na instagramu @zmrzla_i_v_lete, tak byste fakt měli začít. Tam totiž fičí fotky z Vietnamu, jídlo, a sem tam i něco z kosmetiky.

Jak jste nakupovali na podzim vy? A už máte vánoční dárky?

Markéta

2 komentáře: „Novinky říjen + listopad

  1. Alverde limitkám jsem neodolala, nejdřív máslíčka, pak karamelová sada. Naštěstí je oboje super, tak nelituju. A to bylo z kosmetiky skoro vše, soustředím se hlavně na dárky a pro sebe jen zásobu matcha tea… Konec semestru se blíží 😉

Napsat komentář